![]() | No promises, it's 4real! | ICT als een vanzelfsprekendheid... | ![]() |
|
Voor de meest voorkomende vragen of problemen is hieronder het antwoord of de oplossing te vinden. Kijk voordat u contact opneemt met de Helpdesk eerst of uw vraag niet hieronder is terug te vinden.
Vraag of Probleem:
Antwoord of Oplossing:
Ik heb zojuist een relatie ingevoerd, maar bij het full text zoeken wordt deze niet gevonden. Hoe kan dat?
Voor het full text zoeken (via de zoekbalk bovenin het scherm) wordt gebruik gemaakt van een index. Elk document dat via full-text wordt gezocht dient in deze index aanwezig te zijn. De index zelf wordt op de achtergrond steeds automatisch bijgewerkt waardoor het even kan duren voordat een nieuwe relatie in de index verwerkt is. Bij de StandAlone uitvoering of op een lokale replica van 4realCRM kan dit per direct worden bijgewerkt door bij de "Meer" opties voor "Index" bijwerken te kiezen.
Als u gebruik maakt van zoeken via de knop "Zoek" in de 4realCRM knoppenbalk, dan zoekt u zonder gebruik te maken van de index en wordt een nieuw ingevoerde relatie wel direct gevonden.
Ik heb een Concept document gemaakt en wil deze verder bewerken, maar ik kan hem niet bij de relatie vinden.
Alle concepten worden bewaard in uw persoonlijke Concepten lijst (optie Concepten in het hoofdmenu van 4realCRM onder Persoonlijk).
Ik heb een e-mail naar de 4realCRM map verplaatst, maar zie deze niet terug bij de relatie. Waar is de e-mail gebleven?
E-mail wordt met vaste intervallen verplaatst uit de 4realCRM map in uw persoonlijke e-mail mappen naar 4realCRM. U kunt dit met de knop "Nu E-mail verwerken" ook direct uitvoeren. E-mail die niet gekoppeld kan worden aan een relatie omdat er geen match tussen de e-mailadressen gevonden kan worden, wordt verzameld in uw persoonlijke weergave "E-mail wachtrij".
Vanuit deze rij kunt u de E-mail handmatig koppelen aan een relatie of werkblad.
Er staan allerlei lichtgrijze relaties in mijn overzichten. Wat betekent dat?
Dit zijn relaties die op "niet actief" zijn gezet. U kunt aan deze relaties geen dossierstukken meer toevoegen of er taken aan koppelen. Een niet-actieve relatie kan wel hersteld worden naar de actieve status.
Mijn computer liep vast terwijl ik een document in de externe tekstverwerker aan het maken was. Ik heb wel tussendoor regelmatig bewaard, maar waar kan ik nu dit document terug vinden?
4realCRM plaatst de externe documenten met een lange, gecodeerde bestandsnaam op in een tijdelijke map op de hardeschijf. De laatst bewaarde wijzigingen zijn hierin opgeslagen. Deze map is te vinden in de Lotus Notes Datamap en heeft de naam "EelKoCRMcache".
Bij een standaardinstallatie van Lotus Notes op een Windows computer is de datamap: C:\Program Files\lotus\notes\data.